Ruilen en Retourneren

U kunt uw bestelde artikelen altijd ruilen of retourneren.

Heeft u vragen over de mogelijkheid voor het ruilen of retourneren van uw product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Stappenplan ruilen en retourneren

Als u een artikel wilt ruilen of retourneren? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden zodat wij uw retour zo correct mogelijk kunnen afhandelen.

     1. Meldt bij onze klantenservice dat u een artikel retour wilt sturen.

     2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek.

     3. U stuurt ons een volledig ingevuld herroeping formulier.
         Download herroeping formulier hier in het Nederlands

         Download herroeping formulier hier in het Engels

     4. Na ontvangst van uw zending, stuurt Kartingshop.nl een ontvangstbevestiging via e-mail .

     5. Wij ruilen het artikel om (indien voorradig) of storten het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen terug, afhankelijk van uw wens.

Er gelden echter enkele voorwaarden:

- Contact met de klantenservice binnen 14 dagen na ontvangst.

- Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.

- U stuurt het artikel op eigen kosten terug.

- Het retourbedrag wordt binnen 14 werkdagen teruggestort op de door u aangegeven bankrekening.

- De kosten voor retour zendingen zijn voor eigen rekening tenzij het product defect of beschadigd is buiten uw schuld om.

Retouradres
U kunt het pakket retour zenden naar:

Kartingshop.nl

Wildersekade 90 D

3053 KA Rotterdam

Nederland

Kartingshop.nl is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens het retour transport. Zorg daarom altijd voor een goede verpakking.

Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer u het pakket al heeft aangenomen en er later alsnog achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er beschadigingen zijn aan een van de producten. Mocht dit het geval zijn, neem dan zo spoedig mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice via de contact pagina.  We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier moet worden opgelost.

Indien u het product retour wilt sturen, sturen wij per e-mail een retourformulier. Dit retourformulier kunt u bij het retourpakket voegen, zodat wij weten dat het artikel van u afkomstig is en beschikken over alle relevante gegevens omtrent de retourzending.

Na het openen van de verpakking heb ik een beschadiging ontdekt aan mijn producten!
Wanneer u een beschadiging aan product hebt ontdekt, neem dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op via de contact pagina of er email. Wij laten u vervolgens zo spoedig mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier kan worden opgelost.