loading spinner

Ruilen en Retourneren

U kunt uw bestelde artikelen altijd ruilen of retourneren.

Heeft u vragen over de mogelijkheid voor het ruilen of retourneren van uw product? Neem dan contact op met onze klantenservice.

U kunt eenvoudig een retour aanmaken door in te loggen op onze website en naar uw besteloverzicht te gaan.

Wij ruilen het artikel om of storten het aankoopbedrag (exclusief eventuele verzendkosten) binnen 14 werkdagen terug, afhankelijk van uw wens.

Er gelden echter enkele voorwaarden:

- Retour aanmelden binnen 14 dagen na ontvangst.

- Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn; en geen gebruikssporen vertonen.

- U stuurt het artikel op eigen kosten terug.

- Betaalde eventuele verzendkosten worden niet retour gestort tenzij het product defect of beschadigd is buiten uw schuld om.

- Het retourbedrag wordt binnen 14 werkdagen teruggestort op de door u aangegeven bankrekening.

- De kosten voor retour zendingen zijn voor eigen rekening tenzij het product defect of beschadigd is buiten uw schuld om.

Retouradres:

Kartingshop.nl

t.a.v. afdeling retouren

Koningsspil 6

4661 TW Halsteren

Nederland

Kartingshop.nl is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens het retour transport. Zorg daarom altijd voor een goede verpakking.

Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat u het pakketje retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat moet ik nu doen?
Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.

Wanneer u het pakket al heeft aangenomen en er later alsnog achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er beschadigingen zijn aan een van de producten. Mocht dit het geval zijn, neem dan zo spoedig mogelijk na constatering contact op met onze Klantenservice via de contact pagina.  We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier moet worden opgelost.

Indien u het product retour wilt sturen, sturen wij per e-mail een retourformulier. Dit retourformulier kunt u bij het retourpakket voegen, zodat wij weten dat het artikel van u afkomstig is en beschikken over alle relevante gegevens omtrent de retourzending.

Na het openen van de verpakking heb ik een beschadiging ontdekt aan mijn producten!
Wanneer u een beschadiging aan product hebt ontdekt, neem dan zo snel mogelijk contact met onze klantenservice op via de contact pagina of er email. Wij laten u vervolgens zo spoedig mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of dat het op een andere manier kan worden opgelost.